måndag 13 april 2009

så feg att jag viskar,

jobb igår då, wätt segt, men de funkar ju det med.
åkte sen hem och gluttade tv med niclas.

åt sen massvis med avocado, räkpaj osv m. la familia.
sen kom filippo hit och blev wipeout och wrong turn 2.
fick även lite natt sällskap.

& idag har jag spenderat min dag istallet från 11.30-17.00
ridtur, m. tölt och galopp på de. skönt att de börjar gå framåt.
alla stallmänniskor kom sen och vi smörjde träns, sadlar och dittan&dattan
blev sen att grilla korv och mysa. följde även med lilla elinore och shettisen på
en ridtur blev en massa prat. haha alla 10 åriga små tjejor älskar mig.

hade sen em passet i stallet så gjorde iordning all mat och tog in hästarna.
och nu sitter jag här nyduschad, ska slänga i mig lite mat
för sen väntar jobb, 18-20.30, wätt slappt! dubbeltbetalt!

Inga kommentarer: