torsdag 23 april 2009

OF COURSE BABY

jag har fått många komplimanger och kommentarer
om endel kort, & jag blir jätte glad, det värmer.

jag tycker bara det är kul och man lär sig något nytt hela tiden.
och jag står fortfarande bara och trampar på nybörjar nivå.
men jag vill växa, bli bättre och bättre.

& nu har jag fått endel för frågningar om jag kan ta kort
på endel vänner som främlingar,
of course, självklart!

skit kul, jag har hur många ideér som helst som spökar
omkring i huvudet som bara vill ut och fastna någonstans.
och som sagt det blir inte alltid som man tänkt sig,
men man lär sig av sina misstag. & nix jag är ingen som
springer runt i skogen och tar kort på träd, fåglar och blommor.

människor, killar, tjejer, naket, vatten is the shit!
smink smink smink i all ära.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är duktig, synd att man inte bodde närmre, så man kunde få vara med =D

Louise Helander sa...

haha tack, du får väll ta en roadtrip till linköping, vart du nu bor :p