onsdag 23 september 2009

AND KEEP YOUR EYES WIDE


träffade niclas en stund nu på kvällen, folk förändras visst är det så?
ibland till de bättre ibland till de sämre, man tappar bort varandra på vägen,
de man en gång hade. det är ju tur att vi ialf kan prata på ett någorlunda sett.

godis skålen blev helt plötsligt helt full, de ramlar över och jag är inte sugen
över huvudtaget. humöret ligger på botten, de sjönk rätt fint, vet inte varför.
eller jag vet, men har ingen anledning, munnar öppnas, ord flödar, endel har svårt
att hålla sig till sanningen, få dem rätta orden ut, överdriva, lägga till, visst blir det bättre då?

& du, du är det vackraste jag skådat. ingen får mitt leende så brett som du,
ingen får mig att blir glad på mindre än en 8 dels sekund, så fort som du.

Inga kommentarer: