torsdag 17 september 2009

THE TIMES THEY ARE A-CHANGIN'

igår blev det att titta repriser medans sötnos var och klippte sig.
åkte sen till mammas jobb, hämtade hägg's matta, åkte hem till mig
och packade ner jobb kläder för helgen och sen hem till häggen.
för att sedan åka ut till tornby och kolla på tv, inget att hänga i julgranen.

åkte hem, sötnosen gjorde NEGERBOLLAR och macaroner och falukorv.
för att sedan mysa ner sig framför idol och dittan och dattan.
& vi står alltid i skuld till varandra för något, HAHA!
kvitt?!

jag fortsätter att samla vuxen poäng för fulla muggar,
ingen lampa tänd, sover ensam och somnar till tv:n.

& jag älskar mornarna när en älskad själ kryper ner
bredvid mig och kramar om mig och håller om mig.
men denna morgon lät jag han sova när mina ögon
inte klarade mer sömn, förlåt för igår, haha :)

Inga kommentarer: