tisdag 29 september 2009

TISDAG 09.36




igår blev det iv-val, äta choklad och mums mums för fulla muggar.
illamående till max, usch och fy och blä, ida och jag gick sen in till staden,
först in på kappahl och burger king, haha inte illa pinkat det inte.

köpte mig ett svart glittrigt naglack som fick målas på inne på
burger king och sen satte vi fart emot federal, intalade mig hela
tiden att det inte hade tid, (men tur var väll det, för jag har jämt otur)

men när vi kom dit så gjorde han det så glatt och där fick jag min
piercing i handen, fick ur mig ett aj och sen var det klart, fick
även förfrågan om jag ville äta upp skinnbiten som skars bort,
NEJ TACK, haha. och ida fick töja sin flärp, najs bajs.

vandrade sen tillbaka till skolan och hade en lektion om
hollywood fruarna, och sen britts lektion där ida hade DAMP!, hah.

snutt kom sen och hämtade mig så åkte vi till ikano köpte lite skit
och fick med oss två fiskar :) en blåciklid och en zebraciklid
så nu har vi cikliden, fishi och zebran, slagsmål i början men
nu är det bästa vänner, haha.

Inga kommentarer: