torsdag 17 september 2009

DON'T SPEAK TOO SOON


idag blir det att plugga teori för fulla muggar, jag är nog rätt bra.
har bara en fas kvar att bli godkänd på, sen är det bara en drös sluttester!

blir sen till att packa ner saker till helgen, alltid glömms något.
dra en vända in till staden, för att sedan åka och jobba 17-20.
papps kommer sen och hämtar mig, åker till ida hämtar henne.

för att sedan sova i varsin säng i motala, vakna upp 05.00
gå ner till torget i motala och vara på väg till ÅRJÄNG.

& vet ni vad det bästa är?, att inte behöva sakna när man åker iväg,
för min sötnos, jimmy mfl kommer ner på kvällen och jobbar med oss i helgen :D
underbart är överbart.

& NU SKA VI FÖRSÖKA ATT KOMMA IHÅG FILM FILM FILM.
annars har jag nog en galen ida på mig, en tråkig bil resa.
damp ryck, är vi framme snart, är vi framme snart framför oss. hah

Inga kommentarer: