torsdag 24 september 2009

TORSDAG 22.11


jobbet idag och de var en drös nya där, ny skiftledare osv osv.
bossen kom in i dag också, fick ändra mina meningar totalt,
var det bra så till något ANNAT! (jag ska ha mer försäljning, tjäna pengar)
fick lära mig hur man viker en påse, hur man håller i en cheese (det är ett ömtåligt ägg)
se där ja, hon är ju inte där för att vara dum, hon vill ju bara att vi ska vara bra
säljare annars kan hon ju ha vilken idiot som helst där framme i kassan (hahahha morr, jag skrattar)

fick även gååååå hem från jobbet idag, jag hade bara en tröja och höll på att frysa ihjäl,
det kändes som en mil längre än förra gången och huvudet började dunka, inte migrän tack.
nu sitter jag och lyssnar på musik och äter godis till kvällsmat, hur nyttigt?
väntar på att snutt ska komma hem från jobbet så jag kan krypa ner bredvid honom,
men först alltid en dusch, haha. och imorgon är det skoldag hela dagen från 8.15-16.00

och på kvällen blir det bio mys med min sötnos, flickan som lekte med elden.
det blir super duper :) pusssssssssssss sööttt.

Inga kommentarer: