lördag 26 september 2009

LOVE SHINE A LIGHT


blev en hel dag i skolan igår, från 8.15-16.00
vad ska man säga, jag och ida drog ifrån chili con carne
och tog varsin foccacia på stan istället, hur värt? underbart.

sista lektionen iv-val suger allt hårt en fredag eftermiddag.
dagens göra var cocosbullar? alltså mums mums. vi misslyckades
två gånger, men kom fram till att det inte var vårat fel, blir bäst så.

åkte sen till ikano med min sötnos, fick med mig paris hiltons cancan hem,
ett par stövlar (försöker övertala mig själv, att det är finare än de andra)
och ett par svarta sneakers, drogs 50 öre från kortet, händer inte allt för ofta?

blev sen att laga tacos till två små hungriga magar, en fika på stan innan bion.
och sen blev det att se på flickan som lekte med elden, satt först och gäspa som galningar,
men ingen som somna där inte, blev att hålla hårt i handen och hoppas det där händer inte mig.
haha, svenska filmer betyder det kan hända här, mer än vad csi och cis, sådetså.

Inga kommentarer: