onsdag 23 september 2009

HAHA OJ OJ


eftersom jag har så tråkigt och jag gick in för skojs skull och kollade
min statistik såg jag att den trippar uppåt, haha why?

så för nyfikhetens skull kan ni ju skriva vem du är,
så jag vet vem som läser, och vågar du inte kan du
ju skriva vart du bor linköping/östergötland osv? :)

de tycker jag låter som en superduper idé.


update; tamtamtamtama! 40 st som gått in sen jag skrev,
kan det vara lathet eller helt enkelt hej jag vågar inte säga
att jag läser din blogg, för jag vet att de finns en drös med sådana, haha!

4 kommentarer:

madde sa...

Madde så klaaaart bruttan ;)
flitig läsare, haha pöss

Anonym sa...

Ja läser inte men tvingades kommentera iaf :O

Louise Helander sa...

de betyder att du läser, så svårt att erkänna ;)

ida c sa...

Jag läser allt din blogg Lollo!:) X