lördag 17 april 2010

HEEEYHEEEYHEEEYHEEEEYHEEEEYHEEEEY


igår var det fredag och det betyder skola, hipphipphurrey!
vill säga två lektioner och säga vad man säga vill, jag skrattar, pfff!

drog sen in till staden och mötte min pingelinga sofia, satte oss på
steves och tog oss varsin latte och hon en macka, tror det var något
fel på den, HHAHA, helt plötsligt hade vi växlat fram mynt och var
på en handikapptoalett som inte gick och låsa, huvudet mot handtaget
för att ha en chans att kunna knäppa byxorna och en handtork som
får fnatt och två tjejer som står och skrattar så det håller på att
kissa ner sig, JAG ÄLSKAR DIG, HAHAHAHAHAHAHAHAH


åkte sen hem, hamnade på max med älsk, vivel och hägg
& sen for jag och älsklingen till fredrik och sofia och glodde
jalla jalla och blackjack och planerade gruppsex?! javetifan
bara det att jag älskar att vara med dig, humor, skratt, leenden!

Inga kommentarer: