torsdag 8 april 2010

JAKTEN PÅ JULIA





nu har jag kollat igenom avsnitten utav jakten på julia
på svt.se (älskar webbtv när det inte finns någonting att göra)

& satan i gatan vad ellen är söt, och jag kunde svära på att
jag sett henne någonstans kände igen henne något grymt
och visst hade jag gjort det, hon var ju med i kick.

nu sitter jag här och funderar på om jag ska med mamma
och johan på något tjohej eller lata mig, den här krampen
i magen vägrar ju att släppa, och min sötnos ska jobba över
även idag (träligt, då jag mår mycket bättre när han är hemma,
man har något att klaga till och någon som pysslar om en )
& det fick jag allt höra igår, KOM IHÅG DET HÄR.. haha
(han fixade saft, blåbärsoppa, macka, de ena med de tredje)
som om aldrig jag gör något? vavavavavavava? ahhaahaha

Inga kommentarer: