måndag 26 april 2010

KAN MAN TRO PÅ ALLT MAN HÖR, KAN MAN TRO PÅ ALLT MAN SER?



skola idag, jag vet inte men Ida Carlsson den där mogna,
duktiga flickan får en att påverkas, dåligt inflytaden vad
vet jag, men jag och ida hakade på, fika mys på coffee
by george och en runda på stan.

sen hämtade ida otto
och vi gick hem till mig och hämtade neo, sen en promenad
runt ån, neo dog ialf, vägrade gå och sa "mamma, mamma
bär mig" och så blev fallet halvvägs hem, puuuuust trött!

älsklingen kommer hem och säger ska gå runt ån med hägg
och neo sen, (stackars lille mannen) inte lätt när man är liten.

& idag firar jag och älsklingen 8 månader, mys på högnivå.
(vilket också innebär att jag fyller år om PRICK 4 månader)

1 kommentar:

Idamariacarlsson sa...

Haha jag vet hur jag ska göra;)! Grattis till er :)