fredag 2 april 2010

I DON'T I DON'T WANT YOU


efter att jag höll på att gå i taket igår kväll, gick jag ut
med neo och trodde jag skulle spotta ut hjärtat, blev
skrämd något så in i fadderullan av en tjej på en
jävla cykel, goooooooooooooooooooooooooooosh.

sprang in till hägg och vivel för att hålla mig vaken
men de höll väll nästintill på att somna de också,
sen rätt som det var står ida och krull utanför porten,
haha, & inte nog med de så äter det nästan upp mitt påskägg :(

& idag är en ny dag, och jag har sååååå jääääkla tråkigt,
är sååå nedrans rastlös att jag håller på att gå under
och alla jävlar, jobbar, håller på med annat och lixåm
inte har tid med stackars mig, så efter att glott igenom
andra avenyn, vampire diaries och tagit en lååång dusch,
sitter jag och funderar på om jag ska ut och göra några
kullerbyttor, hjula, ett varv runt stångån, invadera motala?

snälla, kom och ta mig härifrån ...

Inga kommentarer: