tisdag 27 april 2010

HERE I AM RIGHT NOW


ny dag, ny tisdag, betyder att det är praktik.
jag har lust att sätta mig ner och gråta, kasta
något i backen och banka huvudet i väggen.

sådan jäkla lust att bara skita i allt, allt som
är kvar, vill bara ha "sommarlov" slippa allt
jävla tvång, va fan ska ja praktisera i 15 jävla
veckor för? skulle gått och väl räcka med 5 veckor

och sen kan man allt. jag vill inte spendera så mycket
tid på ett ställe och inte få en enda krona, och förlåt
mig för ju faktiskt 20 kr om dagen. (& så får jag alltid
detta svaret tillbaka, lilla vän det är så att bli vuxen,
jag jobbar också) JA MEN DIN LILLA KRÅKA DU JOBBAR
DU BLIR GLAD DEN 25:DE FÖR DU FÅR PENGARNA DU
JOBBAT FÖR. gaaaah, jag får cpcpcpcpcp ryck!

2 kommentarer:

Din älskade vän. ;) sa...

Hörre du damen, skulle bara meddela dig om att det faktiskt är onsdag idag vaaaaaa ;)

Louise Helander sa...

du ser, praktiken gör mig förvirrad, hahaha