tisdag 27 april 2010

STAY WITH ME

min älskling bröt våran förlovning idag, fybubblan för honom.
tur är väll kanske att fallet inte är så illa, vi åkte ialf till federal
för att ta ut hans platta i handen, för pärlan rök ju i simhallen.
men när vi var där så snitta dem och grävde men där fanns inget,
så hela plattan åkte alltså ut samtidigt, fyyyfaaan, kommer aldrig
våga ta ut min, i fall något händer.


åkte sen till ikano och vandrade runt, och för en jävla gångs skull
har jag turen på min sida, jeans jackan jag letat efter fanns kvar
och den är perfekt på, super duper snygg sen när man är brun!

& jag och älsklingen som ska sluta äta onyttigt och godis i veckorna
bröt det där ganska fort (har mens och världens jävla sötsug) & får
jag inte det jag vill ha, gör jag allt i min makt för att få det, gaah.

Inga kommentarer: