tisdag 27 april 2010

JAG ÄR FRISK SOM EN NÖTKÄRNA, BEDÖVAD TILL HUNDRA


morgonen tillbringades på sjukhuset tillsammans
med mamma, tills hon övergav mig ensam, 5 sprutor
senare och armarna fulla med bedövning var det klart,
jag är frisk som en nötkärna, så nu behöver jag inte få
andra mediciner eller bedövningar, nu tål lilla louise
penicilin och xylocain och allt där till, till hundra procent!

sen kom sofia och hämtade upp mig och vi åkte hem till mig.
den lilla flickan som får själen att må bra, kärlek på högnivå.
där finns ingenting att dölja, ingenting att skämmas eller något
som någon gång känns fel. you're my soulmate <3

nu sitter jag här med världens fetaste mensvärk, huvudvärk
och väntar på att min solstråle till man ska komma hem,
så jag kan få helande pussar och få med mig honom till
stan eller ikano då jag vill köpa min jeansjacka
(kommer med stor sannolikhet inte finnas kvar)

Inga kommentarer: