fredag 17 juni 2011

17 juni


när jag kom hem igår hade sötnosen nästan tapetserat om hela hallen, duktiga du. nu är det endast entrén på ett par vådor kvar bara sen behövs det inte tapetsera om i denna lägenheten något mer, skööönt. och jag är sjukt nöjd. äntligen börjar man komma iordning överallt.

myste med tacos igår och sen kom moa och hennes kompis förbi en stund igår och pratade lite. dem slutade precis 5an och är längre än mig? hahaha.. vafan

kvällen försökte min karl att byta mitt spruckna glas på ajfåånen, okej han lyckades men han var för hårdhänt så han gjorde istället en spricka i displayen, good. (nej jag är inte arg) men nu går den absolut inte att använda.

man känner sig en aning handikappad när det spöregnar ute, albert fick ställa om hans väckarklocka när han gick till jobbet så jag skulle vakna, jag kan inte åka buss äger inget busskort och har ingen mobil så jag kan ta sms biljett, har ingen telefon att ringa mamma och säga att jag behöver skjuts. så skrev nog till varenda jäkel att det skulle ringa mamma åt mig, hahaha. men jag lyckades, bravo.

Inga kommentarer: