onsdag 8 juni 2011

8 juni


min lediga dag idag, åkte och hämtade ut mitt nya pass och mitt nya körkort,
(tur att man såg någorlunda vettigare ut på denna bilden,
hahaha mit id kortgår ju lixåm ut i oktober så kan ju inte använda det längre sen, förövrigt går
min prövotid på körkortet ut i oktober också, fan så tiden går)

åkte sen hem och slängde mig på baksidan och fick några strålar på mig,
medans karln och bebben satt i skuggan. åkte sen hem till kimpan och tommy,
och hälsade på deras nya kisse, skit söööt! gick sen till ica och köpte fika, jordgubbar,
vindruvor, kesella vanilj och massa annat gott och gick ner till johannelundsbadet och
lapade lite sol med kimpan och lizette.

nu har jag precis lagat mat och haft johan och ida på ett snabb besök.
ska trötta ut min hund någon timme framför tv:n sen inta sängen.

Inga kommentarer: