fredag 3 juni 2011

3 juni


jobbat idag, gick riktigt bra, märkligt vad många människor det kom.
vem vill köpa mattor en sådan här varm dag? inte mig emot, vi satt
ute knappt en halvtimme och höll på att brännas upp.

värst var att jag fick stans skoskav (gick i ett par nya skor igår & ett
par andra nya idag) och fick världens skoskav, blåsor här och där,
så gick barfota ett tag men såg väll sjukt ut, så satte på mig mina
fårskinnstofflor (som jag har på vintern) eeeh vadå tåsvett, fyfan
HAHAHAHA.

åkte ialf på dirren och köpte hårfärg efter jobbet, trivs inte i hårt
markerade slingor så vet inte varför jag jämt envisas med att göra
det då jag jämt färgar över det. ville inte ha mörkt hår men svårt
då jag är så mörk i botten och med en ljus färg blir det ofta så ojämt.
så fick bli kastanj men blev sjukt bra är nöjd. är lite skifningar då
slingorna varit och så men jag är nöjd och det är huvudsaken.

ensam hemma, alltså ensam hemma, ingen albert ingen neo.
ingen matlust, käkar kanelbullar, yummie...

Inga kommentarer: