söndag 19 juni 2011

söndag


översvämning snart? regnat klippt hela tiden. jobbade 11-15 (hedan efter söndagsstängt!) åkte sedan hem och sen mötte jag upp cecilia och hennes urgulliga hund bamse så fick neo och bamse träffas och gud vad det busade, gick skit bra. (har ju letat hundvakt och det här kommer ju bli perfekt)

åkte sedan iväg till tornby med albert, köpte nya gardiner till sovrummet, två korgar till en "hylla", förvaringslådor till klädkammaren och ny hatt och skohylla. så nu har jag byggt ihop ikea grejer helt själv, sötnos åkte till jobbet och fan så duktig jag är men var tvungen att skrika och stampa ett par gånger då vissa saker är helt hopplösa?

hellcats avsnittet är avklarat (det är ju sjukt bra, ser ni inte, så börja, till och med albert gillar det) så har ett gossip avsnitt att se efter jag städat lite efter mig, haha.

nörda lite tradera som vanligt och budade hem denna söta klänning, yummie.

Inga kommentarer: