söndag 19 juni 2011

19 juni


igår skulle vi åkt hem till hägg och tilda, men tiden rusade iväg, jag var skit trött och albert ville få ordning i hallen (så nu är hallen helt klar, förutom att ny hatthylla och skohylla ska införskaffas) så jävla skönt. vardagsrummet fick upp klockan igår också, så nu saknas i princip bara gardinerna som kommer på måndag förhoppningsvis.

har sagt det förut, men fan vad jag trivs här, här ska jag bo tills jag får tillökning i familjen för att sedan behöva flytta till HUS. ja det får ta sina år för jag ska spara pengar till handpenningen först, haha.

nä ni nu ska jag åka och jobba min sista söndag på väldigt länge. sedan är det söndagsstängt, men då börjas det istället med 6 dagars jobb på sträck, mister min onsdag, buhu.. aja får ju semester snart sååååååååååå.

Inga kommentarer: