onsdag 29 juni 2011

hej och hå




just nu börjar jag känna, har inte alla jävlar köpt altan/balkong/båt/pool mattor snart, puuh. och när jag ändå pratar jobb (vilket 70% utav min vakna tid handlar om) så kan jag ju fortsätta. jag avskyr personer som ska pruta när man slagit in i kassan (hur jävla svårt är det att säga till 10 sek innan? eller när du bestämmer dig för mattan, sure VÅGA PRUTA men i TID).

och det där med, alla känner apan men apan känner ingen, (byt ut apan till jätten) tror jag får höra detta minst 2 ggr per dag. -är jätten här idag?, jag brukar få jätte bra pris när jag handlar här, åh vad heter han per-errik, per-gunnar ööh? jag känner han skit väl, ja men så bra han står på parkeringen men du hälsade inte? du kan inte ens hans namn? och veeem faan bryr sig om du känner han, handla utav honom då, mig får du inga bättre priser utav om du inte vågar fråga eller om jag inte känner dig, bäääääh. då var det sagt..

fördriver kvällen med chillinötter som håller på att elda upp käften på mig, och hörrni tre jobbdagar kvar tills semester, 20 arbetstimmar kvar!!!!!

Inga kommentarer: