måndag 27 juni 2011

måndag 27 juni


tuff, passande bild va? hööh

varför ska det vara så satans fint väder när man är fast ute i hackefors industriområde, där det är för varmt att sitta på en solstol och gassa i solen, fybubblan. inte nog med att ett lass altanmattor kom hem idag också, tackar gudarna för snälla chaufförer.



sötnosen tittade förbi jobbet en snabbis, illröd och stans bonnbränna, första dagen på jobbet höhö. cyklade sedan hem och fick lilla moa på besök som var och hämtade några klänningar och tröjor från min garderobsrensning. lagade sen oxpytt och till kvällstugg massvis med smör och majskolvar, gött! 


nu sitter jag här ensam precis tittat klart blue valentine, fick även se detta slutet själv då min karl går och lägger sig super tidigt nu för tiden? herregud, sen sitter jag och hatar min bank lite också hatar att överföra pengar då den är mongolid med konto nr och clearing nummer, sug! budade hem en tröja och en skjorta. både mamma och albert skriker typ ge dig nu, det räcker nu! blablabla.

Inga kommentarer: