torsdag 28 maj 2009

BUBBLAR INOM MIG


När jag stod i duschen fick jag ett samtal från gullungen Moa om hon fick komma hit.
självfallet (plus att jag hade ju en stor kasse med kläder till henne)
vem blir överlycklig om inte hon?

sen myste vi till det och tittade på talang och gick sen ut i spöregnet och mötte filip.
och det blev en hel del fitta, kuk, jävla skit för att det läckte in i skorna och hade sig, hah.
& det är tamefasen inte jag som lärt henne! vi gick ialf in och tittade på livet är en
schlager.

sen hade tydligen pöjkarna planerat bio och få med mig och ludwigs tjej.
änglar och demoner jag tror hon var lika pepp som jag på det. men kan säga som
så att den dög. & att gå hem ensam i mörkret är ingen hitt, hjärtat slår 13 ggr i sekunden.
och att man har en i andra luren som står och berättar vart mördaren och den svarta
mannen är någonstans, usch usch usch, fy fy fy, dum på dig!

Inga kommentarer: