fredag 15 maj 2009

JÄÄÄDRANS OTURS CP DAG!


Louise vaknar pigg och utvilad, äter en god frukost och tar en morgon promenad med hilton.
en så länge kan ju inget gå fel, läser sitt horoskop på vägen till resecentrum, men se där hon
kommer stöta på problem som kommer gottgöras sen på en fest.

Louise får sedan vänta i 30min på rece, för hon missa precis bussen till stallet, kul!
när hon sedan går av bussen i tallboda ser hon inte sin cykel stå och blänka som vanligt,
näää något jääääkla cp, bög, snopp huvud har stulit hennes fina lila glittriga cykel.
/hur svårt är det att hålla reda på ditt och mitt. köp dig en egen cykel och spraya
den lila, ååååååååååh,
ställer mig och skriker och upptäcker sen att en tant och gubbe
iaktar händelsen, men visst jag är mobbad. får gå 2 km varmt, stressad, förbannad.

rider och vågar till och med rida iskogen själv, men stressad som man är och förbannad
gör inte hästen mindre stressad, oh herregud. har sen 8 min att springa till bussen 2 km 8 min.
herregud, svettigt så in i.


fikar på stan med sofia i skugga, kallt så in i. kollar sen in dance battle, en del var ju såådär
och vissa var tjoho, och de söta små barnen, säger bara morr, adoption!



kvällen bjuds på en fika till? eller kanske en bio? hm ..

Inga kommentarer: