fredag 8 maj 2009

HA MIG SOM EN DRÖM

/vet, bilden är grymt dåligt omgjord, men va gör det om hundra år.

jag är grymt grymt grymt sugen på max, burger king, pizza allt allt allt onyttigt.
& självklart ska jag få med mig niclas på det när han slutat jobba, hihi :D


& ikväll kommer min Ida hit och gör natten osäker, det är fullt upp på schemat,
men endå så slappt och skönt. tacos står på menyn i pjamas! utklädnad och sång.
kladdkaka, negerbollz, godis, glass, tårta, tjuv träna på kubb. natten är ung.

kl 6 imorgon bitti början våran färd till stallet i stora mjukis kläder, fixa mat för morgon,
middag och kväll, ta ut hästarna och sen sätta upp skrutten på spróti så ska hon få tölta
på töltmaskinen på ängen, oh gud vad jag ska skratta och bildbevis på det. HAHA.

& på lördag nalkas det myskväll m. kubb, dricka, grillning och spel, OUTFIT MJUKIS!

Inga kommentarer: