måndag 25 maj 2009

SOON IM ALL YOURS

är det konstigt om jag skriker, gapar och blir förbannad stup i kvarten?
är det konstigt om jag ändrar humöret på mindre än en åttondels sekund,
är det konstigt det, när man hela tiden har någon som måste hålla koll på en,
kolla mobilen, sms, bilder, kolla igenom datorn, veta vem jag är med,
vad jag har gjort, knullat, pussats, kramats, pratat om.

är det konstigt om man blir förbannad när man inte får ha något för sig själv?
är det konstigt att man ibland vill strypa åt lite hårdare, vrida om pungen,
sparka till och knyta ihop näven och slå en rak höger, inte bara en gång.

är det konstigt om jag vissa dagar är kapabel till att slå någon, någon riktigt hårt.
är det konstigt om jag ibland också gör det, med ett litet leende på läpparna?
nä det är nog fan inte det, vad är egentligen konstigt här i världen.
jag ska fan få knulla vem jag vill, precis vem jag vill, men om du inte vill vara
med mig då, inte ens vara min vän, inte ens prata med mig, då är det fan ditt problem!

Inga kommentarer: