söndag 17 maj 2009

DU FÅR INTE

hela dagen har varit helt perfekt tills jag fick ett samtal från anna,
att pappa blivit tvungen att åka in med ambulans till akuten.


jag hatar när dem inte har några svar på vad som är fel.
när man inte kan utesluta någonting att allt kan vara möjligt.

tårarna bara rinner och andningen tappade jag bort någonstans på vägen.
och att åka upp och hälsa på nu var helt meningslöst, då han bara sover.

det spelar ingen roll om ens mamma/pappa bara har huvudvärk och det mår dåligt,
eller om den skulle lida av cancer, det ska vara friska, starka och klara allt.
det ska inte behöva må dåligt, vara sjuka, ledsna eller ha något fel.

jag älskar dig av helt mitt hjärta pappa, du är min hjälte.

2 kommentarer:

Judith sa...

Jag sänder massa tankar och kärlek för att din pappa snart är bra igen.

Louise Helander sa...

tack :)