torsdag 14 maj 2009

FREDAG


om jag inte är ledig idag från skolan, så tar jag mig ledigt med andra ord.
är lite smått hundvakt idag, vad nu det innebär, men en promenad mer stör mig inte.
ska även åka ut till stallet en snabbis och rida spróti får se om jag vågar vistas i skogen.
& även ut och springa, såååå hurtig man kan vara då.

sen blir det att dra en fika med sofia vid 3 och sen se på dance battle som är vid 5 :)
& kvällen har fortfarande stora frågetecken bakomsig..

det var länge sen, jävligt länge sen jag suttit upp hela natten flera timmar i streck och bara pratat på msn. att sånna samtalsämnen kan få två att klistras framför datorerna och fingrarna bara glöder för man måste berätta. man måste berätta om hur man är, hur man var, vad man gjort, vad man vill och hur man önskar det var, att få varandra att ändra allt till positivt, det är sjukt. och jag är glad att du blir glad av det. tänk att det var flera år sedan vi träffades på riktigt, och spenderade nästan varje dag tillsammans. jag tror ialf jag fått en ny promenad kompis :)

Inga kommentarer: