torsdag 7 maj 2009

DU FÅR AVFÄRDA MIG SOM TOKIG

redovisning och knappt halva klassen medverka, men det gick fint.
skratt attack på Idas nagellacks ägg, hahahaha, såå sööt ; )
& mohammed ville ha mitt fotografi och sätta upp i rummet, HAH!

tog sen tåget till filip och mötte honom i regnet, tur att det kom en karl
som hade paraply med sig. slängde oss framför harry potter och stockholm boogie.
släpade sen ut ungen så han fick springa 5 varv runt fotbollsplanerna, haha.

blev sen finns i sjön, basket m. marre (jag är bäst) och sen lekte dagisbarnen brottning
och jag blev mer eller mindre rastlös, så gick in och spela finns i sjön en omgång till.

efter 4 dygn utan mat slängde jag i mig en baguett, mhm! och lite ostbågar på det.
haha, en tummen upp grej, jag börjar 13.00 imorgon, tummen ner, jag har prov!

Inga kommentarer: