måndag 25 maj 2009

HOME SWEET HOME

malmö fyra dagar, som jag först trodde skulle ta en evighet att jobba sig igenom,
men se där va fel man kan ha, dagarna rusade iväg med prat om bajs, bajs och bajs.
en del bajsade tre gånger om dagen, andra höll sig dagarna ut, endel fick för sig att
berätta konsistens, färg, lukt osv. jävligt roande att lyssna på då alla vek sig, haha.

& jag och michelle hävde nog i oss 30 liter te, de där dagarna och hade jävligt roligt
åt allt folk, röda strumphästen, bingo lotto killen (så söt!), hur folk borstade tänderna,
tandtråd, tjocka, smala, gravida, killar, knullkompisar, dåligt umgänge osv. haha

sista dagen fick jag prova på min andra sida, må illa, huvudvärk och vilja gå igenom jorden.
men det löste sig, och färden hem var mer än uppskattad sköööönt, kom hem till en olik
pappa, men la mig på spikmatta och såg på tv. vaknade upp segare än segast och glodde film.

hade sen mys dag med filip, ludde och han badade, jag var mer där som ögonvittne?
glass efter glass, promenad, stek och film. i like

Inga kommentarer: