fredag 30 oktober 2009

FIGHT TO THE FINISH


sprang runt med ett urinprov i högsta hugg som visade sig
att jag hade urinvägsinfektion, gladeligen lycklig med att få
min medicin, och finns nog ingen som är gladare än jag som
får äta penicilin igen, (då mina andra mediciner har en verkningstid
på sådär 1-2 dagar) så jag är mer en glad, står ut med lite svidande, haha.

efter ett par dåliga försök att få snutt att vakna upp ur sin sovkoma,
och få i han och mig lite mat, fick man ett mer ilskt svar, JAG KAN INTE
ÄTA MAT, måste ha frukost (saken är att han redan ätit frukost)
men efter att han somnat om hundra ggr så fick man liv i honom vid 5.

skulle bege oss till netonnet men nej tack, kön sträckte sig allvärldensväg.
så vi bestämde oss för att åka till ekholmen till ett försök med att handla mat,
ingen har någon fantasi, så slutade med att hyra tre filmer och köpa godis&pizza.
bring it on, fight to the finish och sen blev de mammas pojkar och sova ensam sista natten :D

Inga kommentarer: