söndag 25 oktober 2009

HELGEN



skolan rullade på, fick sen med mig mamma, albert och ida till viking.
drop in på fredagar, men hade inga förväntningar, men kom in dit och
det var inte en kotte där, så jag bestämde mig för att göra min tatuering
på direkten och sedär 45 minuter senare med lite smärta en del trycka hårt
i Idas arm, hålla handen för ansiktet, så var det färdigt.

åkte hem och gjorde tacos och mamma kom på besök, åkte sen och
hämtade oscar och sen hamnade jag hos sofia och sara, blev vin och
prat, sen hamnade vi på stan, platå och kvällen var för övrigt helt okej,
förutom vissa små idioter som inte kan bete sig. glad att jag slipper umgås med sådana!

lördagen blev slapp dag rakt igenom, minns bara att vi hyrde tre filmer, godis och chips
följdes med hem, ett stopp på ikea för att äta mat och sen var nog soffan bästa vännen.

& idag har det nog sett lika dant ut, förutom att jag fick med mig snutt ut till
stallet för jag hade eftermiddags passet. & nu ska jag sova själv, puhu, ddudududuu<3

Inga kommentarer: