tisdag 27 oktober 2009

SHE DO IT LIKE A,

igår blev det att leta parkering i ett år,
hamnade på burger king med ida&ida.
satte in våra pengar på kontot, plus lite te, haha.

åkte sen och köpte några t-shirts och färg.
åkte till mammas jobb och skulle fiffla med
våra idéer. det är så enkelt att det blir svårt,
krånglar till det rejält. men allt ska väll inte
gå på räls hela tiden?

gått runt och kallat alla för fitta skulle jag tro,
AJA BAJA. men det svider och bränner så in i
helskotta i kissimurran, kissen kalla de va man vill.

& jävlar i havet säger jag bara, duschen var min bästa
vän, låg och tjöt mig till sömns. drack liter vis med vatten,
c-vitaminer, transbärsjuice och migrän/magtabletter.

&idag vaknar jag upp efter allt för lite sömn och det svider inte mer!
hujeda mig vad jag är bra, huskur! urinvägsinfektion är åt fanders,

Inga kommentarer: