lördag 10 oktober 2009

WALLA WALLA WALLA


klarade av en hel dag i skolan igår, iv-val och bakade muffins,
tårtbotten och rulltårta, tummen upp, tyckte hela dagen var en guld stjärna.

snutt kom sen och hämtade mig, och så åkte vi hem till mamma och johan
och så kom farmor och farfar, så blev det att fika osv.

åkte sen hem och gjorde bakadpotatis och då kom två murvlar
hägg och vivel hit och härjade, potatismonster? morr, haha.
gosade sen ner oss i sängen och somnade rätt fint.

och idag åkte min sötnos iväg till stockholm över dagen,
så försökte få någon att hitta på något med mig, men alla är upptagna, hah.
så slutade med att jag och lillebror köpte ett nytt gym kort till mig
och gick iväg och tränade EN LÖRDAG MORGON, jag är imponerad.

så nu sitter vi här hurtiga och duktiga efter en timme på gymmet.
om jag kommer att ha träningsvärk imorgon? gaaah, mina armar, ben skakar.

Inga kommentarer: