onsdag 14 oktober 2009

ONSDAG 14 OKTOBER

idag körde jag på hel mys med min sötnöt,
helt möra och sega i kroppen efter allt kramandes, HAHA!
chokladpudding i all ära, varma bagutter till frukost.

hade även en uppkörningsrunda i sötnötens bil
till hans jobb, sen for jag till stallet och red
i de svin kalla vädret och min häst var inte
förtjust i de för fem öre, men de bästa är
att han har fått världens björnpäls, ohmorr!

blev även att provköra niclas bil, HAHA
motorstopp tre ggr och stackars grabben
han skämdes, ett stopp på max och sen
hamna min lillebror bredvid i bilen, åkte
och handla åt mamma och leta efter en
bensinstation, så nu ska jag slappa röv framför tv:n
för att sen åka och hämta snutt på hans jobb vid 23.

& imorgon ska vi upp och träna vid 07.00 med mamma.
undra vem som får dra upp vem från sängen i morgon bitti.
haha, får hoppas man kan somna någorlunda tidigt, gah.

Inga kommentarer: