torsdag 29 oktober 2009

GIVE ME A CHANGE


det var ju hujeda mig tur att jag fick med mig niclas till apoteket
och fick träffa på typ, 'hej har du aldrig sett en praktikant förut'.
helt störd, men fick trots allt min salva som lindrade svidanet, sköni!

myste sen ner mig i soffan med min snutt, tror huvudena gick i högvarv.
haha, vi får se vi får se vad som händer. program efter program och söten
somnade som vanligt i soffan, tio minuter till, 5 minuter till & sen en grimas på det.

haha, somnade själv, fort och duktigt. vaknade dessvärre vid halv 6,
klar pigg, ytterst lite svidande. gick upp och diskade och vek alla kläder.
sen kröp jag ner framför vakna med the voice och sen kom min kalla man :)

snart blir det vårdcentralen, ÄNTLIGEN! och sen kanske en tripp till netonnet?
we will see, pusssipåååsk.

Inga kommentarer: