torsdag 1 oktober 2009

TORSDAG 09.07


vi alla älskar torsdagar, ja gud ja, LEDIGHET!
igår blev det skolan en tjatig lektion med britt,
sen blev de onyttig mat på donken m. Ida och Ida.
vandrade sen till banken och gjorde ett konto till
vårat företag, dosa, bankkort, osv osv.

gick sen hem och läste ut min bok syskon kärlek,
den är underunderunderbar! läsläsläs. blev även teori
och sen övningskörde jag en sväng med mamma,
stannade på blomster torget så vi fick oss ialf
3 levande blommor, haha.

& vet ni vad det bästa är, jo när man får som man vill.
och det är precis vad jag alltid lyckas få, du är bäst!
BUSFRÖ, mysmysmys. & för en gångs skull somnade han före mig :)

Idag blir det min SISTA körlektion, mamma min mia.
men sen vet man ju inte om jag kör upp imorgon,
några dagar, en vecka, två veckor :) höhööhö.

sen blir det en runda till stallet, kallt, brr.
och ikväll åker mysen och jag hem till mamma
firar min bror som fyller 16 år idag :) äter tacos och tårta!!!!

Inga kommentarer: