måndag 5 oktober 2009

MÅNDAG


haft fullt upp idag med blandade känslor.
började morgonen med iv-val, prov jobba
enskilt, mamma min mia, men de gick bra de där.

åkte sen hem och väckte sötnöten sissodär 10 ggr
som endast fått sova runt 2,3 timmar, haha fymig.

åkte sen till vägverket och gjorde mitt förar prov,
OCH JAG HAR NOG ALDRIG VARIT SÅ FÖRBANNAD PÅ
EN DATOR JÄVEL, AJSINGBAJSINGSNOPPHUVUD.
jag fick 51 poäng och 52 är godkänt, så sur att
jag grina, haha. ett jääääävla pooooääääng!!

sötnöten kom ialf och hämtade en surig tjej
och vi hamnade på subway och tröståt.
gick sen till körskolan för att köra en
uppvärmnings lektion och hamnade efter
20 minuter vid vägverket igen för uppkörning.

fast några små fel så gick jag ialf ur bilen
med ett godkänt på uppkörningen,
HUR JÄÄÄKLA GLAAAD SOM HELST.
bokat in teorin igen, så är bara att hålla tummarna.

Inga kommentarer: