onsdag 28 oktober 2009

HELVETES JÄVLA FITTA!

jo man får väll ta och ursäkta språket, jag som alltid brukar påpeka.
men jäävla helvete så sjukt jääkla dåligt jag mår, vi kan ju glömma allt
det där om att det slutade svida, det funkade i några timmar, en halv dag.

efter att varit på ikea igår med snutt, bytt våra "pluppar" och sen åkt
hem redo för att äta stångebro, då jääklar brister de ut igen, SVIIIDANDET!
jag kan fasen inte tänka, inte koncentrera mig på någonting, helt helt förstörd.

somnade rätt fort igår, sen ringer snutten vid 03 för att påminna mig att jag
ska ta en tablett, då börjar det svida som aldrig förr, tårarna rinner, springer
till duschen var tredje minut och ringer sen till mamma som får komma och
hämta mig, somnar i min egen säng. vaknar upp med illamående, svidanet
och vrål hungrig, spyr spyr spyr, får en macka av bror, lika fort igen är den uppe.
tv, spy, skaka, frysa, gråta, spy, lägga sig ner, spy, orkade inte ens ta mig till
min tid på vårdcentralen, så nu får ja stå mitt kast och vänta tills imorgon.
ÅÅH ORKAR INTE MER, visst de kan få klia och svida hur mycket det vill,
men spy är nog ta mig fasen de vidrigaste man kan göra.

så yes, nu sitter jag här och tycker så sjukt synd om mig själv.
det har jag rätt till, så synd att jag kunde få äta en påse chips,
ett kilo godis alldeles ensam, men vet nog bäst att det kommer
komma upp lika fort igen. så nej tack. GAAH!

Inga kommentarer: