tisdag 3 juni 2008

...


Jag känner strålarna riktade mot mig, oss. men vet du, jag tar inte åt mig, vill du/ni något ta det öga mot öga, visa att du har stake i dig, visa att du är i den ålder du är.

jag blir så jävla trött, riktigt förbannad på det skitsnack som går, du/ni vet inte ett skit vad jag, vi har gjort, eller har någon som helst aning.

det går faktiskt en åt andra hållet också, och vi hade kanske en anledning, eller inte ens lusten. och nej jag vet, man kommer inte ifrån skitsnack, det finns vart man än är, spelar ingen roll om det är ens bästa vän, hon/han pratar också skit. men man ignorerar de på ett annat sätt.

jag tycker det är mer konstigt du som inte ens känner mig, 'utan bara vet vem jag är', (du kanske är runt omkring mig ibland, men du känner mig för helvete inte) kan kläcka ur dig saker, som du själv sa att du var emot. holly dolly shit.

Inga kommentarer: