lördag 7 juni 2008

Lördag


Känns som det är söndag idag, eftersom jag/vi har haft långledigt. men men, igår kväll låg jag och tittade på, sova med fienden tillsammans med chips, pizza och hilton. mys men tråkigt, och efter ett bra tag kom niclas och gjorde mig sällskap, eller snarare så blev han den som blev ompysslad.


han gnällde om att han var bränd (okej, han var de, men jag med!) så först satt man med kylklampor mot hans bröst men de hjälpte inte, så tog kylbalsam, after sun, och tillslut isbitar och kylde ner med. och sen blev det sängen tillsammans med criminals minds och somna.


vaknade upp med en segboll brevid mig, gjorde iordning oss och åkte hem till honom, där det blev att glo tv och äta sallad, sen gick jag hem var tvungen att fixa lite hemma, men när man kommer fram kommer jag på att jag glömt nycklarna i hans bil så han och hägg var snälla och kom och lämnade dem.


alone ..

Inga kommentarer: