söndag 1 juni 2008

Söndag

Igår blev det en snabbis ner till hamnfesten kolla lite, träffa folk, skjutsa hem småbarnen och sen somna i soffan, åka hem och sova. (typ så roligt, haha men mår man dåligt så gör man)

vaknade vid 1, usch, kanske var för att dagen innan vaknade man vid 8. men gick ialf upp höll på att svimma hela tiden, gjorde iordning frukost, sprang in på toan, spydde, föll ihop, svettades som en gris. likblek, sen tog mamma hand om mig, fick i mig en macka, sen var jag snäll och gjorde frukost till min älskling.

och jag kan inte vistas ute i solen just nu, mår illa så fort jag ser ljus, typiskt!, så har plockat iordning lite på mitt rum, legat i sängen kollat tv, och ska försöka få i mig lite mat sen. rolig dag! not.

så denna vecka har vi matte prov, svenska redovisning och powerpoint presentation, vill bli av med det på en gång, blaha.

Inga kommentarer: