lördag 31 maj 2008

...


Nu har jag varit ute i solen, fram och tillbaka sen klockan 1, alltså typ 5 timmar. ja det är ju lite mindre, men fick färg snabbt, och då var de brun färg, nu somnade jag istället i solen vilket gav med sig att jag blev ett rödljus. kanske skulle slutat när det var som bäst? haha, nu får jag inte mer än skylla mig själv, svider på hela kroppen, ska inte sola min stackars framsida något mer ialf.
plus att först kom de två små tjejer förut. 'hej, får vi klappa hunten' , jojo visst kom in. hejdå. 20 minuter står de fyra tjejer utanför dörren. 'hej, får vi klappa hunten' ja en lite stund. sen hejdå, och nyss nu kom dem tillbaka igen, 'hej, får vi klappa hunten' nej tyvärr, jag ska göra iordning mig.

usch jobbigt där, super söta, men dem är för små för att jag kan låta dem gå ut med honom så jag slipper dem för en stund, haha :P plus att dem skulle väll lämna han i ett hörn när dem tröttnade :P

Inga kommentarer: