tisdag 6 maj 2008

tisdag




som sagt, satte mig på bussen till skolan vid 1, empan hoppade på, snäll som jag är paxade jag en plats. gick av vid stan för att köpa på oss chips och allt va de hör till, till vår redovisning. fick sen ett samtal om att vi har redovisning nästa onsdag, så gick direkt till skolan, pratade med läraren och vi fick jobba hemma (precis som jag trodde)

så jag och ida traskade in mot stan igen (kan tillägga att jag har grym skoskav av mina skor) fixade sista grejen till niclas ena studentpresent, så nu är den helt klar. köpte även på mig två pärlarmband och pärlörhängen, super söta. tog sen bussen hem, fick gå en bra bit hem. och nu sitter jag här.

var ju sagt att jag skulle cykla till graven, men orkar jag de?
måste även plugga, men orkar jag de?
är även sjukt hungrig, men orkar inte ens göra mig något att äta..

vad är de med mig egentligen? jag som alltid vill få så mycket gjort, alltid ha något att göra ..
såg ju alla tre avsnitt av andra avenyn i morse innan jag åkte till skolan, och ingen bra film har jag att se, och det är egentligen för fint väder för att sitta inne, och finns ingenting roligt at göra ute. men nae nu ska jag ta mig i kragen och cykla bort mot graven, eller ska jag vänta på att min bror kommer hem, så han kan göra mig sällskap? jaaaaaa, tror så va.

Inga kommentarer: