onsdag 21 maj 2008

Torsdag


När älsklingen och jimmy hade kommit hem igår från att kört truck och fått sina truck kort, grattis :) så kom elin och andy och hämtade mig. så åkte vi hem till niclas, där de blev att titta lite på pussycat dolls och prata om allt och ingenting.

sen blev man hemskjutsad (och om niclas och jimmy åker, som de lutar åt som bara den) så får dem bli min nya taxi, det är inte lätt när det är svårt ;) haha.

och innan jag somnade hann jag få två samtal av min älskling, du är sööööööööt :) och jag älskar dig över allt annat. du finns alltid där <3

vaknade för ett tag sen, tog en dusch så jag piggnade till, och snart blir det att bege sig till skolan, ha svenska lektion i en timme, sen slutar jag .. värt? nae, men jag ska vara duktigare än empan ;D plus att jag måste 'tjäna' in några timmar eftersom jag ska vara borta två dagar sen. puh.

och idag när jag kommer hem, ska jag ialf spraya om min cykel, det är en sak som är klar, för nu har jag ialf sandpapper och allt som behövs :) det lär väll sluta i katastrof, eller så blir de lika proffsigt som jag är proffsig.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan ju DRÖMMA om att vi skjussar runt på dig :P moahahaha