måndag 19 maj 2008

...


alltså en del saker blir jag helt fucked up på, får spasmiska ryck och har lust att sätta en plastpåse över huvudet. okej så illa kanske det inte är, men det är något jag stör mig något grymt på.

Varför ska man 'hålla' på med en kille/tjej som har pojkvän/flickvän, varför hålla på och tråna efter den, han/hon är ju för fan upptagen. och vill inte ha något med dig att göra, jag tycker det är grymt jobbigt själv när killar håller på och skriver massor av skit, visst du får gärna skriva att jag är söt, snygg, sexig och allt va som ploppar upp. men du kan lägga ner på en gång när du kommer till sex, fantasier, att du vill ha mig osv.

jag har pojkvän till mer än 2 och ett halvt år tillbaka, och om jag skulle vilja ha någon annan skulle jag inte vara tillsammans med honom. och nu är det så att jag älskar han av hela mitt hjärta, och inget kan ändra på de. så du kan lägga ner med dina framtidsplaner, dina drömmar och ditt skitsnack. jag behöver inte dig, endast vän annars inget annat. gooosh! att det ska vara så svårt.

har även vänner som blivit påhoppade av tjejer som berättar att ens pojkvän är det snyggaste dem sett, att dem vill ha han, och frågar om dem tänkt att göra slut. vad hans bästa sexställning är, och frågat om hon kan få sova hos hennes pojkvän. och berättar även att det värsta hon vet är otrohet. men vad fan tänker hon med då? och vem fan frågar över huvudtaget om en främande människa får sova hos ens pojkvän. och säger sen jag vill inte vara mer än vän, varför veta om hans sexställningar? herregud vilket folk, ibland skämas man ju åt dem.

om du nu hatade otrohet, och om dem skulle göra slut (vilket dem inte kommer) och ni blir tillsammans, då vet du ju att han har vart otrogen mot sin flick vän, varför skulle han inte vara de mot dig? endel har man ju bara lust att stoppa en nål i huvudet på.

skulle du själv vilja att någon håller på med din pojkvän/flickvän? skickar sms, skriver hela hela tiden och frågar ut dig om din pojkvän, nae skulle inte tro de. har någon pojkvän flickvän, så har den valt de, och kom inte och förstör.

mhm tack, nu har jag fått hyperventilera av mig .. lär dig något utav de där med, fast att det bara blev en hel blaska med ord och meningar. men du ska nog se att du förstår innebörden.

Inga kommentarer: