tisdag 20 maj 2008

Tisdag


Ganska seg dag i skolan idag, men duktig som jag är klarade jag mig igenom hela dagen, och nöjd att jag gjorde klart engelska läxan så jag slipper komma på torsdags lektionen, puh, endast en svenska lektion, frästande att skita i va? ohja.

och idag måste jag;
-fortsätta på sista skrivandet på engelska boken (sen klar, bara redovisning kvar)
+ läsa ut engelska boken, crazy.
- plugga till näthandelsprovet som är imorgon (apuh, har jag ork?)
- måla om mina naglar och fila ner dem
- titta på andra avenyn, gossip girls och desperete housewives.


(och jag slår vad om att tv;n kommer ta över)

haha och nu har jag sagt i flera dagar att jag ska spraya om min cykel, men hur roligt är vädret? fitusan.
men ett plus är att jag inte har ätit godis på flera dagar, haha 6 typ. och den 14 juni har jag hållt upp i en månad, kommer jag att klara de? ;O

Inga kommentarer: