onsdag 21 maj 2008

Onsdag


Skolan gick bra, vg i bransch och produktkunskap woow, och sen näthandelsprov vilket gick lite mindre bra.

och snäll som min sötnos är så kom han och hämtade mig efter skolan, och snäll som hans flickvän är så tankade hon bilen. åkte ialf hem och gosa ner oss i sängen och pratade om både de ena och de andra.

sen gick jag in på en sida, sökte jobb som truckförare åt honom i linköping, haha skrev till och med dit att han har fått sitt truckkort, (men iofs får han de inom några dagar) och han var lite skeptisk emot att jag skickade in en ansökan, men gjort är gjort. en timme senare ringer en tjej från stockholm och frågar om han och en vän vill jobba i norge, för de finns inga jobb i linköping. och niclas är jätte sugen på de, antingen i sommar eller i höst eller både och.

haha blev både glad och ledsen, men han blev superglad, för lönen där är ju gosig. men jag är glad för hans skull, och vill han de och dem kommer göra de, så får jag försöka göra de bästa utav tiden. han får komma hem när han kan och jag åka till honom. och det är ju bara ett par månader isåfall (hoppas jag).

men att vara ifrån varandra stärker ju varandras tro och kärlek. men inget är ju bestämt än, så jag tar vara på varenda minut med dig. inget kommer kunna förstöras mellan oss, aldrig. kärlek i all evighets evighet <3

Inga kommentarer: