torsdag 29 maj 2008

Torsdag

Jo igår blev det en lång härlig skogspromenad med niclas och hilton, visst jag gillar skogen jätte mycket, förutom när man kommer till hål där det ser ut att bo en grävling och när det prasslar omkring saker, uschan.

och sen lyckas jag ju aldrig komma ifrån myggbet, och jag får ju inga sådana här små precis, utan sååhääär stora, usch! men OFF i mitt hjärta säger jag bara, bästa myggmedlet man tar efter man blivit stucken, haha.

& idag hade vi engelska redovisning och lite svenska, sen drog jag och ida en stan runda och sen satt och vänta på sofia i år och dagar, sen gick jag och sofia hem till fredrik, där vi åt upp all hans 'mat', haha, blev även glass och tv, sen tjatade jag med henne att följa med mig till valla, och jag lyckades en bit :P och det var pissigt varmt.

gick ialf på introdution på mc'donalds, pratade om massa gojs och kollade runt, fick lite tider när jag ska ha praktik och sen börja jobba, göddans.

och nu sitter jag här och har precis provat hela utstyrseln, haha och smällt i mig kycklingklubbor och ris, mums!

Inga kommentarer: